Menu Zamknij

Rusza “Przybysz” – nowy portal usprawniający obsługę cudzoziemców w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy pełną informację o wsparciu, jakie jest oferowane przed Dolnośląski Urząd Wojewódzki, po plik PDF odsyłamy poniżej.

Czy słyszeliście o „Przybyszu”? Czy wiecie o działaniach Biura Wsparcia Obywateli Państw Trzecich? Jeszcze nie? Nie zwlekajcie i zabierzcie się do poniższej lektury.

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu wdraża nowe działania usprawniające obsługę cudzoziemców – zwiększając zakres świadczonych usług i wprowadzając rozwiązania informatyczne, które maja poprawić obsługę klientów. Począwszy od Punktu Informacyjnego dla Obcokrajowców po Punkt Doradztwo Prawnego, a przede wszystkim wdrożenie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych i stworzenie systemu „PRZYBYSZ” (https://przybysz.duw.pl) w czterech językach obcych: angielskim, ukraińskim, rosyjskim oraz polskim.

Celem portalu jest poprawa standardu obsługi cudzoziemców poprzez wykorzystanie nowoczesnych narzędzi informatycznych i kompleksowej informacji w celu ułatwienia i usprawnienia kontaktu z urzędem, a także usystematyzowanie i usprawnienie pracy oddziałów zajmujących się rozpatrywaniem wniosków cudzoziemców. Bardzo wierzymy, że Dzięki „Przybyszowi” nastąpi poprawa komfortu obsługi i zmniejszenie kolejek w Urzędzie Wojewódzkim. Po więcej informacji ws. „Przybysza”, odsyłamy Was na koniec tego artykułu, w którym chcemy zapoznać Was z czterema innymi ważnymi miejscami i elementami wsparcia obcokrajowców. Mamy nadzieję, że poniższe informacje nie tylko dostarczą Wam cennej wiedzy i nakłonią do szukania pomocy w odpowiednich i sprawdzonych miejscach.

O szczegółach dowiecie się tutaj: Informacja dla Migrantów (PDF)

Zmiana rozmiaru czcionki
Zmiana kontrastu
Przewiń do góry